پرش لینک ها

ساخت ویلا مدرن و معرفی امکانات آن

ویلا مدرن

آنچه در این مطلب میخوانید

ویلا مدرن، یکی از سازه‌هایی می‌باشد که نیازمند تخصص و مهارت زیادی می‌باشد. در قرن اخیر، ظهور فناوری های نوینی ازجمله سیستم های دیجیتال و کنترل از راه دور، بتن، فلز، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، شیشه های نشکن و غول پیکر، سبب مدرنیه شدن سبک معماری شده‌اند.

ساخت ویلا مدرن، فرآیندی طولانی و حساس می‌باشد، چرا که علاوه بر محیط اطراف آن و نمای خارجی ساختمان که باید از متریال‌های به خصوصی برای ساخت آن استفاده شود، چیدمان هوشمندانه فضاهای داخلی و خارجی این مجموعه‌ی مسکونی که تاثیر بسیاری هم در جذابیت ویلا دارد، بسیار حساس  است، که خود فرآیندی پیچیده و ظریفی است.

این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که، ساخت ویلا مدرن و رویایی شما به گونه‌ای باشد که، مرز بین محل سکونت انسان را با طبیعت کم‌رنگ کند.

انواع ویلا

طراحی یک ویلای کامل، شامل محوطه‌ی اختصاصی، باغ، اتاق نشیمن، اتاق‌ خواب‌های متعدد و طراحی استخر می‌شود. طراحی ویلا با توجه به نظر و درخواست کارفرما می‌تواند به صورت، ویلا مدرن، ویلا کلاسیک، سبک ویلای تلفیقی و همچنین یک طبقه یا به اصطلاح فلت و یا دوبلکس یا همان دوطبقه باشد.

ویلای مدرن

ویلا مدرن یکی از گزینه‌های جذاب برای زندگی شهری است که به عنوان یک مکان اقامتی و سبک زندگی مورد توجه قرار گرفته است. با ترکیب طراحی معماری مدرن و امکانات رفاهی، ویلاهای مدرن به افراد فرصتی می‌دهند تا در محیطی آرام و زیبا زندگی کنند.

ویلاهای مدرن دارای طراحی‌های بی‌نظیری هستند که از جمله ویژگی‌های مثبت و برتر آن‌ها محسوب می‌شود. این طراحی‌ها از جنبه‌های مختلفی از جمله شکل و شمایل، نورپردازی، ویترین‌های بزرگ و استفاده از مصالح مدرن تشکیل شده است.

در ادامه چند عکس ویلا مدرن را از پروژه‌های اجرا شده توسط مجموعه رادیس برای شما قرار داده‌ایم:

 

ویلا مدرن (1)
ویلا مدرن (5)
ویلا مدرن (4)
ویلا مدرن (3)
ویلا مدرن (2)

ویلاهای شیک و مدرن

ویلاهای شیک و مدرن از جمله انتخاب‌های بی‌نظیر برای زندگی به سبک شهری در مکان‌هایی با طبیعت زیبا هستند. این ویلاها با ترکیب طراحی معماری مدرن و امکانات رفاهی، به افراد فرصتی می‌دهند تا در یک محیط شیک و زیبا زندگی کنند.

ویلاهای شیک و مدرن دارای طراحی‌هایی منحصر به فرد هستند که با خطوط ساده، زیبایی خاصی را به ارمغان می‌آورند. این طراحی‌ها از جمله ویژگی‌های برتر و خاص ویلاهای مدرن می‌باشند. در این نوع ویلا‌ها سازنده ویلا سعی می‌کند تا با توجه به تجربه چندین ساله خود بهترین ویلا مدرن را طراحی کند.

در ادامه چند عکس ویلاهای شیک و مدرن از پروژه‌های اجرا شده توسط گروه مهندسی رادیس را برای شما قرار داده‌ایم:

 

ویلا شیک و مدرن (1)
ویلا شیک و مدرن (5)
ویلا شیک و مدرن (4)
ویلا شیک و مدرن (3)
ویلا شیک و مدرن (2)

10 مرحله برای ساخت ویلا مدرن و رویایی شما

ساخت ویلا مدرن شامل 10 مرحله اصلی می‌شود که در ادامه آن‌ها را نام برده‌ایم:

  • مشخص کردن هدف از طراحی و ساخت ویلا
  • پیدا کردن یک سایت برای یک شرکت معتبر ویلا سازی و مشاهده‌ی نمونه کار‌های آن
  • مدیریت منابع مالی
  • پیدا کردن طراح و متخصص در زمینه دکوراسیون و مشاور متخصص در امر طراحی و ساخت
  • در تماس بودن با طراح ویلا و همراهی او در امر طراحی تا ساخت
  • یافتن بهترین منطقه و مسیر برای ساخت ویلا
  • اخذ مجوز ساخت برای ویلا و بستن قرارداد نهایی ساخت
  • آماده سازی زمین جهت ساخت ویلا
  • شروع عملیات ساخت
  • در آخر لذت بردن از ویلای رویاییتان

شما می‌توانید ساخت ویلا مدرن خود را به گروه ویلاسازی رادیس واگذار نمایید.

طراحی ویلا مدرن

 

طراحی ویلا مدرن

 

در سبک طراحی ویلا مدرن، تلاش می‌شود که با ساخت بنایی یکپارچه و منسجم، علاوه بر گستردگی نما در چند جهت، در داخل بنا نیز فضا یکدست، دل‌باز و بزرگ باشد.

در طراحی ویلا مدرن استفاده از فرورفتگی‌ها در پوسته ویلا، علاوه بر اینکه باعث می‌شود یک نمای دو بعدی به نمای سه بعدی تبدیل ‌شود، باعث به وجود آمدن سایه‌انداز در نما شده و همچنین اینکه وجود فرورفتگی‌ها در محل‌های بازشونده از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید  پیمانکار ساخت ویلا در مازندران

هنگام طراحی یک ویلا مدرن به جز اصول زیبایی شناسی بصری مانند: تعادل، ایستایی، توازن، تناسب، ترکیب رنگ‌های چشم نواز چیزی مشاهده نخواهید کرد.

طراحی داخلی یک ویلای مدرن

در طراحی داخلی ویلاهای مدرن، جدا از توجه به هماهنگی و ترکیب اتاق‌های ویلا باید به رابطه و دید افراد با چشم انداز بیرونی نیز توجه کرد؛ در ویلاهای مدرن از نمای بیرونی اتاق که از پنجره‌های ویلا دیده می‌شوند، به عنوان یک تصویر زیبا برای طراحی داخلی ویلا استفاده می‌شود.

متریال، مواد و رنگ به کار رفته در داخل ویلاهای مدرن و اتاق‌ها، به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که با سبک و ویژگی‌های طراحی ویلای مدرن هماهنگ باشند. در سبک‌های مدرن از سطوح ساده، خطوط متقاطع، رنگی و دارای بافت استفاده می‌شود؛ به طور کلی هدف این سبک، ایجاد یک تعادلی بصری می‌باشد.

پروژه های رادیس

فیلتر
مشاهده همه پروژه ها

مزایای ویلای مدرن

ویلاهایی که به سبک مدرن طراحی و ساخت می‌شوند، از مزایای بسیاری برخوردار هستند؛ از جمله مهم‌ترین مزایای این ویلاها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان افزودن امکانات زیبایی و رفاهی بسیار
  • امکان طراحی و خلق فضاهایی خلاقانه و جدید
  • توجه به محیط زیست و دوستدار محیط زیست
  • قادر بودن به گسترش و بازسازی آسان ویلا در آینده
  • نورگیری مناسب و خوب
  • و …

ساختار ویلاهایی که به سبک مدرن می‌باشند، به گونه‌ای طراحی شده است که ویلا از نور طبیعی بهره می‌برد؛ به همین دلیل است که در ساخت ویلاهای مدرن، از پنجره‌های بزرگ در تمامی جهات استفاده می‌شود. این پنجره‌های بزرگ، جدا از جذب خوب روشنایی، سبب افزایش انرژی گرمایی نیز می‌شوند. طراحی و ساخت ویلا نیاز به مهارت و تسلط بسیار زیاد مهندس معماری دارد، پس نباید طراحی و ساخت ویلا به دست هر معماری سپرده شود.

 

ویلا مدرن

مشخصات بارز ویلا مدرن

در طراحی داخلی ویلا مدرن، تلاش می‌شود تا از پنجره‌ دوجداره قدی بزرگ به سمت محوطه باغ تعبیه شود و یک دید مرکزی وسیع‌ به سمت باغ ایجاد شود.

به طور معمول اتاق مهمان در کنار آشپزخانه در قسمت همکف قرار می‌گیرد و آشپزخانه با یک در مجزا به فضای، حیاط و یا استخر متصل می‌شود. برای یک طراحی مدرن، جذاب و به روز، استفاده از معماری دوبلکس و سقف‌های بلند در اولویت می‌باشد. در این مدل از طراحی فضا‌های عمومی‌ و خصوصی برای استفاده راحت‌تر از یکدیگر جدا شده است.

علاوه بر موارد گفته شده، موارد زیر نیز از ویژگی‌های بارز ویلا مدرن می‌باشند:

  • در نمای یک ویلای مدرن، جزئیات و نقش‌ها کمتر دیده می شود.
  • از خطوط عمودی و افقی و همچنین اشکال مستطیلی بیشتر استفاده می شود
  • متریال و سیستم های مدرن در آن به کار می رود
  • هماهنگی میان محوطه‌ی بیرون و باغ، با فضاهای داخلی مدرن
  • بهره گیری از سایه و آفتاب در کنار هم
  • بر طراحی و ساخت فضاهای داخلی باز در ویلا مدرن تأکید می‌شود.

 

امکانات ویلا مدرن

 

امکانات ویلا مدرن

 

امکانات یک ویلای مدرن شامل مواردی همچون:

  • امکانات تفریحی
  • دسترسی مناسب و موقعیت خوب
  • هوای پاک
  • منظره و نمای عالی
  • باغ و فضای سبز در اطراف
  • باغ‌های گل و باغ‌های میوه
  • آلاچیق
  • آب‌نما و آتشدان
  • پارکینگ خصوصی و پارکینگ مهمان
  • انبار برای وسایل و تجهیزات
  • تراس برای زمستان و تابستان
  • استخر زیبا، بزرگ و چهار فصل
  • سالن ورزش
  • سالن سینمای خانگی
  • سالن بزرگ برای برگزاری میهمانی‌ها و … می‌باشد.

این امکانات بنابر درخواست کارفرما می‌تواند کمتر یا زیادتر شود.

 

استفاده از سقف متحرک در ساخت ویلا مدرن

در صورت تمایل و خواست شما، مجموعه رادیس در قسمت‌های مختلف ویلا مثل؛ بالکن، استخر، آلاچیق و… از انواع مختلف سقف متحرک ویلا استفاده می‌کند. استفاده از انواع مختلف سقف متحرک نیز بستگی به خواست و بودجه شما دارد. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر در رابطه با  استفاده از سقف متحرک در ساخت ویلا به مقاله استفاده از سقف متحرک در ساخت ویلا مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید  مقایسه کناف و رابیتس

 

سالن ورزش خصوصی

 

سالن ورزش خصوصی

 

 

یکی از امکاناتی که در ویلاهای مدرن به چشم می‌خورد، باشگاه‌های ورزشی خصوصی می‌باشند که از امکانات زیادی هم برخوردار هستند؛ این باشگاه‌ها به جهت حفظ سلامت افراد ویلا ساخته شده و به دلیل کاربردی که دارد، نقش بسیار مهم و محبوبیت زیادی را پیدا کرده است.

ابعاد، نوع وسایل ورزشی و میزان پیشرفته بودن تجهیزات باشگاه‌های خصوصی، با میزان مدرن بودن یک ویلا، ارتباط مستقیمی دارند. در ویلاهای بسیار مدرن، ابعاد باشگاه‌های ورزشی حتی تا چند صد متر مربع نیز ساخته می‌شوند تا در آن‌ها بتوان تمامی نوع وسایل ورزش پیشرفته (تجهیزات کامل) را قرار داد.

برخی از ویلاها حتی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که نمای خارجی باشگاه‌های ورزشی در آن‌ها، یک ویو زیبا به سمت طبیعت دارد و یا اینکه تلویزیون‌های فلت و سیستم‌های صوتی پیشرفته در آن‌ها قرار داده شده است.

 

پارکینگ پیشرفته

 

پارکینگ پیشرفته برای ویلا مدرن

 

در یک ویلا مدرن وجود یک پارکینگ پیشرفته یک امر ضروری می‌باشد؛ در بین امکانات یک ویلا، پارکینگ‌ها جزو بخش‌هایی هستند که باید توسط تجهیزات و فناوری‌های جدید ساخته شوند؛ در واقع به گونه‌ای می‌توان گفت که یک ویلا بدون پارکینگ یا دارای یک پارکینگ ساده، از نظر معماری مشکل بزرگی دارد.

یکی از انواع پارکینگ‌های مدرن که در ویلاهای لوکس جدید ساخته می‌شوند، پارکینگ‌های متحرک بوده که بخش سایه‌بان آن‌ها دارای قابلیت تحرک هستند و می‌توانند درجه تابش نور خورشید و بارش‌های جوی را تنظیم کنند.

سقف پارکینگ‌های داخلی و خارجی باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که با شکل هندسی و ساختار معماری ویلا، در تناسب کاملی باشند. فونداسیون کاملاً محکم و ضد زنگ، استفاده از سقف پلی کربناتی یا پلیمری و طراحی دیواره در پارکینگ‌های روباز، از جمله مواردی هستند که باید به هنگام ساخت پارکینگ‌های پیشرفته، رعایت شوند.

 

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

به طور کلی ویلا دوبلکس، یکی از پرطرفدارترین نوع ویلاهای مدرنی است که این روزها مور توجه قرار گرفته است. به طور خلاصه اگر بخواهیم این نوع ویلا را معرفی کنیم، ویلا دوبلکس مدرن ویلایی است که در آن دو واحد مستقل قرار می گیرد. در واقع در این نوع ویلا، هر واحد شامل فضای زندگی، آشپزخانه، اتاق‌های خواب و حمام است. اما انتخاب محل مورد مورد نظر در این نوع ویلا ها به دلیل داشتن منظره مناسب از مهم ترین و حائز اهمیت ترین نکات می باشد.

این روزها توجه افراد برای فرار از شوغی و آلودگی کلان شهرها و برای استراحت، به سمت مناطقی چون شهریار، کردان و منطقه خوش آب و هوا دماوند جلب شده است. البته توجه داشته باشید که منطقه دماوند از سایر نقاط ذکر شده دارای بافت بهتری برای ساخت ویلا دوبلکس می باشد و یکی از انواع ویلا هایی که این روزها در دماوند بسیار به چشم می خورد ویلا های دوبلکس مدرن می باشد. درصورتی که تمایل به طراحی و ساخت ویلا دوبلکس مدرن دارید، مجموعه رادیس با داشتن سال ها تجربه و به کارگیری بهترین معماران و مهندسان، به مدیریت آقای مهندس مصطفی رمضانی در زمینه ساخت ویلا و البته ویلا مدرن دوبلکس بهترین طراح ویلا در محدوده دماوند می باشد، که تنها با یک تماس با کارشناسان این مجموعه می توانید ویلای رویایی خودتان را شروع به ساختن کنید.

سریع ترین روش ساخت ویلا

گروه ویلا‌سازی رادیس، به عنوان یکی از پیشرو‌ ترین مجموعه های ویلا سازی در دماوند، با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت ویلا مدرن، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن و تیم‌های مهندسی ماهر و متخصص، به عنوان سریع‌ترین روش ساخت ویلا مدرن در دماوند به شمار می‌آید.
ویلا‌های مدرن ساخته شده توسط این مجموعه نه تنها در کمترین زمان، بلکه با بالاترین استاندارد‌های کیفیتی ساخته می‌شوند. از مواد و متریال با کیفیت بالا گرفته تا طراحی‌های مدرن و متنوع، همه جزئیات به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند.
مجموعه ویلا‌سازی رادیس، با مدیریت دقیق و کارآمد پروژه ها و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن تضمین می‌کند که پروژه‌ها به موقع تحویل داده شوند.
در نتیجه، اگر شما به دنبال بهترین و سریع‌ترین روش ساخت ویلا در دماوند هستید، رادیس بهترین انتخاب شما خواهد بود. همچنین جهت ساخت ویلا در لواسان، گیلاوند، طراحی و ساخت استخر نیز می‌توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید  طراحی و ساخت ویلا دوبلکس

 

بهترین گروه ویلا سازی

برای پیدا کردن بهترین گروه ساخت ویلا برای خود، باید به مشاورین کار بلد در این امر مراجعه نمایید. آنها می‌توانند چندین گروه ویلا سازی را به شما معرفی کنند، و شما با مراجعه به نمونه کار‌های آنها، گروه ویلا سازی متناسب با انتظارات خود را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که، اولین قدم برای ساخت ویلای رویایی، یافتن گروه ویلا سازی مناسب با علایق‌ و خواسته‌های شما است.

 

ویلا سازی با رادیس

مجموعه‌ی رادیس، می‌تواند شما را در مراحل طراحی تا ساخت ویلا مدرن همراهی کند. این گروه ویلا سازی سال‌‌ها در این زمینه فعالیت داشته است و تجارب لازم برای ساخت نزدیک‌ترین ویلا به ویلای رویای شما را دارد.

در صورت تمایل برای عقد قرارداد با رادیس شما عزیزان می‌توانید، قبل از هر اقدامی ابتدا، با مشاورین مجموعه تماس بگیرید و در رابطه با ساخت ویلا در مازندران، طراحی ویلا در گیلان و… با آن‌ها مشورت کنید، تا از همه‌ی مراحل طراحی تا ساخت ویلا با رادیس، آگاه شوید.

 

ارتباط با رادیس

برای برقراری ارتباط با مجموعه رادیس، می‌توانید به نشانی مجموعه که در زیر درج شده است، مراجعه فرمایید و یا اینکه از طریق شماره تماس‌های زیر با مجموعه‌ی رادیس در ارتباط باشید.

02191301657

آدرس: دماوند، گیلاوند، قبل از شهرک هشت بهشت، ساختمان رادیس

سوالات متداول

۱. چه امکاناتی در ویلا‌های مدرن وجود دارد؟

ویلا‌های مدرن دارای امکانات گسترده‌ای از جمله آشپزخانه‌های مجهز، استخرهای زیبا، تکنولوژی‌های پیشرفته، اتاق‌های سینمای خانگی، فضاهای باز زیبا و غیره هستند.

۲. آیا ویلا‌های مدرن دارای تکنولوژی‌های هوشمندی هستند؟

بله، ویلا‌های مدرن از تکنولوژی‌های هوشمندی مثل سیستم‌های کنترل روشنایی، کنترل حرارت و امنیت با استفاده از هوش مصنوعی بهره می‌برند.

۳. آیا ویلا‌های مدرن دارای امکانات ورزشی هستند؟

بله، بسیاری از ویلا‌های مدرن دارای باشگاه‌های ورزشی کامل، مسیرهای دوچرخه‌سواری و امکانات تناسب‌اندامی هستند.

۴. آیا این ویلا‌ها برای تفریحات خانوادگی مناسب هستند؟

بله، ویلا‌های مدرن با امکانات متنوعی از جمله سینمای خانگی و فضاهای باز، برای تفریحات خانوادگی بسیار مناسب هستند.

۵. آیا ویلا‌های مدرن دارای فضاهای باز و باغ‌های لاکچری هستند؟

بله، ویلا‌های مدرن از امکاناتی نظیر فضاهای باز و باغ‌های زیبا برای لذت بردن از طبیعت و آرامش برخوردار هستند.

۶. آیا این ویلا‌ها برای تفریحات فصلی مناسب هستند؟

بله، ویلا‌های مدرن برای تمام فصول سال از امکانات و امتیازاتی برخوردار می‌باشند، به طوری که شما می‌توانید در هر زمان از تجربه‌ای لوکس و لذت‌بخش بهره ببرید.

7. آیا آشپزخانه ویلا‌های مدرن از تجهیزات پیشرفته برخوردار است؟

بله، ویلا‌های مدرن دارای آشپزخانه‌هایی با تجهیزات پیشرفته و مجهز به تکنولوژی‌های مدرن مثل اسطوخودوس‌های طراحی شده و دستگاه‌های پخت و پز هوشمند هستند.

8. آیا ویلا‌های مدرن دارای امکاناتی برای کودکان هستند؟

بله، بسیاری از ویلا‌های مدرن از امکانات و منطقه‌ای مختص کودکان مانند باغچه‌های بازی، اتاق‌های بازی و استخرهای کودکانه برخوردار می‌باشند.

9. آیا این ویلا‌ها امکاناتی برای تفریحات شخصی دارند؟

بله، ویلا‌های مدرن به شما امکاناتی را برای تفریحات شخصی مانند استراحت، خواندن کتاب، تماشای فیلم یا تمرین روزانه فراهم می‌آورند.

گروه ویلاسازی رادیس

— کارشناسی رایگان

جهت دریافت مشاوره جهت ساخت ویلا در سراسر ایران، شماره خود را وارد کنید.

مشاهده
کشیدن